Witaj Gość

Autor Wątek: KWB projekt  (Przeczytany 19645 razy)

Offline Zarzyk

  • Robotnik
  • *
  • Wiadomości: 92
    • Zobacz profil
Odp: KWB projekt
« Odpowiedź #90 dnia: Mar 22, 2013, 21:10 pm »
Tworzenie tych elementów w sumie się prawie nie różni, tak samo tworzę model i eksportuję, tyle tylko, że trzeba nadać odpowiednie parametry w ilive readerze. Co do wygładzania krawędzi no to pokombinuję.

Co do heavy metali, na razie kolekcjonuję wszelkie materiały na ich temat, ale powoli źródło się kończy.
Nie mam tworzoksiążki, nk, fotki czy innych ćwierkaczy,  więc "nie istnieję".

Offline Zarzyk

  • Robotnik
  • *
  • Wiadomości: 92
    • Zobacz profil
Odp: KWB projekt
« Odpowiedź #91 dnia: Mar 26, 2013, 02:17 am »
Coś nie tak jest z wygładzaniem krawędzi, nie wiem za bardzo jakie wersje renderu są możliwe przez bat 4 max, ale pokombinowałbym coś w ustawieniach by krawędzie nie był wygładzane, albo jak jest ustawiona jakaś przezroczystość to też bym poeksperymentował z innymi ustawieniami. Przy czym to tylko moje gdybania, nigdy nie tworzyłem takich rzeczy :)

Pokombinowałem i winna była alfa tekstura. Wywaliłem i jest git. Dzisiaj zacząłem prace nad kolejną maszyną, ale na razie nie ma co pokazywać.

A raczej wczoraj...
« Ostatnia zmiana: Mar 26, 2013, 02:20 am wysłana przez Zarzyk »
Nie mam tworzoksiążki, nk, fotki czy innych ćwierkaczy,  więc "nie istnieję".