Witaj Gość

Autor Wątek: Republika Goverlandu (Sheford)  (Przeczytany 52068 razy)

Offline kbieniu7

  • SimSwiat
  • Planista miejski
  • *
  • Wiadomości: 9 144
    • Zobacz profil
  • Gram w:: SimCity 4
Odp: Republika Goverlandu (Sheford)
« Odpowiedź #360 dnia: Sty 07, 2017, 19:47 pm »
Noo, Panie... 3D jak nic... chciałbym zobaczyć kiedyś jakiś ładny skyline widziany z odległej kilka kilometrów wsi :D Osiedle domków szeregówek bardzo fajne. Ta gra faktycznie zdaje się być odpowiednim następcą SimCity, zwłaszcza jeśli można inżynierią ruchu drogowego się bawić w tak dużym stopniu... Mimo, iż trochę kolorowa, jak to RaV zauważył, to będę śledził! :)
  • Galicja
...

Offline Theo

  • Prezydent miasta
  • Konstruktor
  • ***
  • Wiadomości: 2 678
    • Zobacz profil
  • Nick w Origin: TheoMarque
Odp: Republika Goverlandu (Sheford)
« Odpowiedź #361 dnia: Sty 07, 2017, 20:12 pm »
cóz... moge zapmniec o graniu w scs

Offline DaveN

  • Kreślarz
  • ***
  • Wiadomości: 1 587
  • nothing is difficult for me
    • 1010789
    • Zobacz profil
Odp: Republika Goverlandu (Sheford)
« Odpowiedź #362 dnia: Sty 09, 2017, 19:05 pm »
Co do kolorów, to są mody które zmieniają saturację kolorów. Można spróbować i coś znaleźć. Ja osobiście używam jakiegoś, który stonował kolory i wyglądają o niebo lepiej (choć idealnie nie jest).
Mimo iż gra jest zrobiona o niebo lepiej niż jakieś Cities XXL czy tego typu rzeczy, to mnie jakimś dziwnym trafem nie przyciągnęła. Oczywiście bez modów to już w ogóle grać się nie chce. Co mnie najbardziej zirytowało w tej grze to to, że jeśli tworzymy LOTy, czy jak to się tam w tej grze nazywa, to budynek jest zawsze umieszczany na środku. Drugą sprawą jest to, że tworząc każdy lot, wszystko co jest w locie jest do niego fizycznie dodawane. W SC4 był tylko odnośnik po numerze modelu, a tu jest on fizycznie. Zatem jeśli jeden budynek, mający np. 5MB wykorzystasz w czterech lotach, to te 5MB będzie w każdym locie...
No i oczywiście sprawa modów... jest ich naprawdę sporo. Przejrzenie je w warsztacie zabierze sporo czasu. Tym bardziej, że zauważyłem iż mody potrafią być wyświetlane po kilka razy na różnych stronach... Tak jakby nie było pełnej chronologii czy czegoś w tym stylu...

it's nice to be important, but it's more important to be nice.

Offline Piterdaw1

  • Prezydent miasta
  • Kreślarz
  • *
  • Wiadomości: 1 474
    • Zobacz profil
Odp: Republika Goverlandu (Sheford)
« Odpowiedź #363 dnia: Sty 23, 2017, 22:35 pm »
Co do modów to mam ich już setki i z dnia na dzień ich liczba się powiększa. Ostatnio doszedł mod na zmianę tekstur oraz nasycenia kolorów. Obecnie na bazie doświadczeń wyniesionych z Undvik zdecydowałem się na rozpoczęcie budowy nowego miasta. Jest to póki co (przyszła) metropolia BezNazwy, także jak ktoś ma propozycje to zapraszam :). Buduję na mapie Kolonii i luźno inspiruję się tym miastem. Póki co powstają przedmieścia, wkrótce planuję przejść do portu rzecznego i powoli ruszyć w stronę centrum. Enjoy!













  • Goverland

Offline kbieniu7

  • SimSwiat
  • Planista miejski
  • *
  • Wiadomości: 9 144
    • Zobacz profil
  • Gram w:: SimCity 4
Odp: Republika Goverlandu (Sheford)
« Odpowiedź #364 dnia: Sty 23, 2017, 22:40 pm »
O Panie, to zbliżenie na blok na trzecim zdjęciu i ta siatka ulic na kolejnych.  I ta dowolność w kształtowaniu ulic. Pokazuj więcej, cudownie to wygląda :) wrzuć je na Facebooka
  • Galicja
...

Offline RaV

  • Kreślarz
  • ***
  • Wiadomości: 1 874
  • Bóg jest Miłością
    • 10850173
    • Zobacz profil
  • Gram w:: SimCity 4
Odp: Republika Goverlandu (Sheford)
« Odpowiedź #365 dnia: Sty 23, 2017, 23:06 pm »
Mnie najbardziej spodobało się rondo z otaczającymi je osiedlami i roślinnością - jak dla mnie wyszło bardzo realistycznie. Przedostatnie zdjęcie z okolicami boiska też świetnie się prezentuje. No i zdjęcie nocne z tymi wszystkimi światłami - piękne. Może któreś z tych zdjęć wrzucić na nasz baner, zdałoby się czasem zmienić obrazek :)


  • Lodomeria
RaV (dawniej Tao)

Offline Piterdaw1

  • Prezydent miasta
  • Kreślarz
  • *
  • Wiadomości: 1 474
    • Zobacz profil
Odp: Republika Goverlandu (Sheford)
« Odpowiedź #366 dnia: Lut 11, 2017, 21:13 pm »
Zapraszam na nową apdejtyzację z C:S!  Na ten moment zakończyłem prawie budowę portu rzecznego i udało mi się trochę ruszyć centrum miasta. Za dworcem głównym, widocznym na ostatnim zdjęciu planuję budowę Starego Miasta, zaś po drugiej stronie rzeki dzielnicy wieżowców. Oczywiście w międzyczasie planuję sukcesywnie rozbudowywać peryferie. Lecimy zatem z koksem, zapraszam na nowe zdjęcia z miasta zwanego Rijsktadt! :)



















  • Goverland

Offline RaV

  • Kreślarz
  • ***
  • Wiadomości: 1 874
  • Bóg jest Miłością
    • 10850173
    • Zobacz profil
  • Gram w:: SimCity 4
Odp: Republika Goverlandu (Sheford)
« Odpowiedź #367 dnia: Lut 11, 2017, 22:18 pm »
Port wyszedł bardzo realistycznie. Te nabrzeża, hałdy, zbiorniki, kontenery i dźwig wyglądają bardzo dobrze. Stare Miasto też całkiem ładne no i ogólny widok - ładnie rozplanowałeś to miasto. Czyżbyś wybrzeże po drugiej stronie rzeki przygotowywał pod nowy port?


  • Lodomeria
RaV (dawniej Tao)

Offline kbieniu7

  • SimSwiat
  • Planista miejski
  • *
  • Wiadomości: 9 144
    • Zobacz profil
  • Gram w:: SimCity 4
Odp: Republika Goverlandu (Sheford)
« Odpowiedź #368 dnia: Lut 17, 2017, 11:06 am »
O człowieku, miażdży... Oto co dobry gracz z simcity potrafi wykrzesić w C:S :D

Trzecie zdjęcie wymiata najbardziej, ta autostrada, zakręt i bloki... Oraz ta tramwajka co biegnie pod kątem przez plac. Brawo!
  • Galicja
...

Offline Piterdaw1

  • Prezydent miasta
  • Kreślarz
  • *
  • Wiadomości: 1 474
    • Zobacz profil
Odp: Republika Goverlandu (Sheford)
« Odpowiedź #369 dnia: Paź 07, 2017, 22:34 pm »
Przed końcem wakacji podłubałem nieco w Cities: Skylines. Zacząłem nowe miasto, które nazwy jeszcze nie ma, ale jest inspirowane głównie Niemcami, Holandią i może trochę Wielką Brytanią. Szkoda że zły photobucket pozżerał mi stare zdjęcia, ale nic się nie poradzi niestety. Także indżojujcie tym co jest.


1. Rzut z góry na fort gwiaździsty, który pojawił się już na Facebooku.


2. Jeden z bastionów.


3. Most stanowiący jedyny dojazd do fortu.


4. Z innej perspektywy.


5. Kolejny bastion.


6. Miejski rynek, w tle wieża bramna.


7. Kościół i trzeci bastion.


8. Widok na tenże bastion od strony śródmieścia.


9. Kamienice obok mostu do fortu.


10. Jedno z ważniejszych rond, obok galeria handlowa.


11. Inne spojrzenie na tą okolicę, widoczny dworzec.


12. Tenże dworzec.


13. Waterfront, znany już z fejsbuka.


14. Jakaś mieszkaniówka.


15. Postęp do tej pory, pracę na pewno teraz zwolnią ze względu na uczelnię.
  • Goverland

Offline RaV

  • Kreślarz
  • ***
  • Wiadomości: 1 874
  • Bóg jest Miłością
    • 10850173
    • Zobacz profil
  • Gram w:: SimCity 4
Odp: Republika Goverlandu (Sheford)
« Odpowiedź #370 dnia: Paź 07, 2017, 23:09 pm »
Trochę zbyt idealna ta 5-kątna wyspa. Bardzo ładna zabudowa i infrastruktura. Ładne rondo i nabrzeża. Bugi Ci nie dokuczają?


  • Lodomeria
RaV (dawniej Tao)

Offline kbieniu7

  • SimSwiat
  • Planista miejski
  • *
  • Wiadomości: 9 144
    • Zobacz profil
  • Gram w:: SimCity 4
Odp: Republika Goverlandu (Sheford)
« Odpowiedź #371 dnia: Paź 08, 2017, 17:47 pm »
O Panie, to jest fenomenalne! Idzie się zakochać, jak żywe! Wszystkie te placyki, uliczki, skwerki wśród kwartałów... do tego kwartałów ciut krzywych, nie tak od linijki wszystko jak w sc4 ;) Do tego ten widok 3D na jakieś lasy w tle (choć domyślam się, że powinno być tam miasto po horyzont)... ta gra prezentuje się cudownie!

Ponadto doceniam to, że wszystko wygląda ładnie, wszystkie nabrzeża, równo przycięte, uliczki i parki wypełnione szczegółami, a budynki odpowiednio usytuowane. Przy braku siatki (i tym, co widziałem na zdjęciach innych ludzi) wcale nie łatwo o to i trochę trzeba się napracować.

Pokaż to na sc4devotion, warto byś pokazał to innym! :)
  • Galicja
...

Offline Piterdaw1

  • Prezydent miasta
  • Kreślarz
  • *
  • Wiadomości: 1 474
    • Zobacz profil
Odp: Republika Goverlandu (Sheford)
« Odpowiedź #372 dnia: Gru 01, 2017, 14:01 pm »
Żyję a Sigmundstad rośnie dalej. Zapraszam na nową prezentację ;)


1. Główne skrzyżowanie w Mitte, dzielnicy finansowej.


2. Dworzec kolejowy w dzielnicy Sergelberg. Poprzednio widzieliście dworzec główny w dzielnicy Skanden, trzeci znajduje się w Mitte, a między wszystkimi funkcjonują połączenia. Dodatkowo przy dworcu głównym znajduje się węzeł przesiadkowy z pętlami linii autobusowych 101, 102, 103 i 104 oraz przystankami linii tramwajowych 1 i 2. Przy dworcu w Skanden znajduje się druga pętla linii 104, zaś w Mitte pętla linii 103, najpopularniejszej wśród mieszkańców.


3. Wieża ciśnień, widoczny kawałek dworca z poprzedniego zdjęcia.


4. Komenda policji Sergelbergu.


5. Znowu dzielnica Mitte, tym razem ze wspomnianym dworcem i innym spojrzeniem na skrzyżowanie i wieżowce.


6. Skyline od strony rzeki, na pierwszym planie luksusowe osiedle dla bogatych ludzi, którzy nie boją się powodzi.


7. Ta sama okolica, widoczne dawne zimowisko barek, obecnie zaadaptowane do celów rekreacyjnych.


8. Zjazd z mostu widocznego na poprzednim zdjęciu, ponadto galeria handlowa i tramwajowy węzeł przesiadkowy, znajduje się tu pętla linii 1.


9. Druga strona rzeki, w tle znany już dworzec główny.



« Ostatnia zmiana: Gru 01, 2017, 14:06 pm wysłana przez Piterdaw1 »
  • Goverland

Offline RaV

  • Kreślarz
  • ***
  • Wiadomości: 1 874
  • Bóg jest Miłością
    • 10850173
    • Zobacz profil
  • Gram w:: SimCity 4
Odp: Republika Goverlandu (Sheford)
« Odpowiedź #373 dnia: Gru 01, 2017, 19:48 pm »
Jak oglądam Twoją prezentację to trochę żałuję, że już w tą grę nie gram. Ale bugi zrobiły swoje
Stara zabudowa dobrze wygląda, także dworzec i kanały. Super te nabrzeża z trawą "w kratkę" :)
Podobają mi się te małe punktowce na wyspie, natomiast niektóre biurowce i apartamentowce są jak dla mnie zbyt białe


  • Lodomeria
RaV (dawniej Tao)