Witaj Gość

Autor Wątek: Republika Goverlandu (Sheford)  (Przeczytany 50885 razy)

Offline kbieniu7

  • SimSwiat
  • Planista miejski
  • *
  • Wiadomości: 9 140
    • Zobacz profil
  • Gram w:: SimCity 4
Odp: Republika Goverlandu (Sheford)
« Odpowiedź #360 dnia: Sty 07, 2017, 19:47 pm »
Noo, Panie... 3D jak nic... chciałbym zobaczyć kiedyś jakiś ładny skyline widziany z odległej kilka kilometrów wsi :D Osiedle domków szeregówek bardzo fajne. Ta gra faktycznie zdaje się być odpowiednim następcą SimCity, zwłaszcza jeśli można inżynierią ruchu drogowego się bawić w tak dużym stopniu... Mimo, iż trochę kolorowa, jak to RaV zauważył, to będę śledził! :)
  • Galicja
...

Offline Theo

  • Prezydent miasta
  • Konstruktor
  • ***
  • Wiadomości: 2 678
    • Zobacz profil
  • Nick w Origin: TheoMarque
Odp: Republika Goverlandu (Sheford)
« Odpowiedź #361 dnia: Sty 07, 2017, 20:12 pm »
cóz... moge zapmniec o graniu w scs

Offline DaveN

  • Kreślarz
  • ***
  • Wiadomości: 1 587
  • nothing is difficult for me
    • 1010789
    • Zobacz profil
Odp: Republika Goverlandu (Sheford)
« Odpowiedź #362 dnia: Sty 09, 2017, 19:05 pm »
Co do kolorów, to są mody które zmieniają saturację kolorów. Można spróbować i coś znaleźć. Ja osobiście używam jakiegoś, który stonował kolory i wyglądają o niebo lepiej (choć idealnie nie jest).
Mimo iż gra jest zrobiona o niebo lepiej niż jakieś Cities XXL czy tego typu rzeczy, to mnie jakimś dziwnym trafem nie przyciągnęła. Oczywiście bez modów to już w ogóle grać się nie chce. Co mnie najbardziej zirytowało w tej grze to to, że jeśli tworzymy LOTy, czy jak to się tam w tej grze nazywa, to budynek jest zawsze umieszczany na środku. Drugą sprawą jest to, że tworząc każdy lot, wszystko co jest w locie jest do niego fizycznie dodawane. W SC4 był tylko odnośnik po numerze modelu, a tu jest on fizycznie. Zatem jeśli jeden budynek, mający np. 5MB wykorzystasz w czterech lotach, to te 5MB będzie w każdym locie...
No i oczywiście sprawa modów... jest ich naprawdę sporo. Przejrzenie je w warsztacie zabierze sporo czasu. Tym bardziej, że zauważyłem iż mody potrafią być wyświetlane po kilka razy na różnych stronach... Tak jakby nie było pełnej chronologii czy czegoś w tym stylu...

it's nice to be important, but it's more important to be nice.

Offline Piterdaw1

  • Prezydent miasta
  • Kreślarz
  • *
  • Wiadomości: 1 473
    • Zobacz profil
Odp: Republika Goverlandu (Sheford)
« Odpowiedź #363 dnia: Sty 23, 2017, 22:35 pm »
Co do modów to mam ich już setki i z dnia na dzień ich liczba się powiększa. Ostatnio doszedł mod na zmianę tekstur oraz nasycenia kolorów. Obecnie na bazie doświadczeń wyniesionych z Undvik zdecydowałem się na rozpoczęcie budowy nowego miasta. Jest to póki co (przyszła) metropolia BezNazwy, także jak ktoś ma propozycje to zapraszam :). Buduję na mapie Kolonii i luźno inspiruję się tym miastem. Póki co powstają przedmieścia, wkrótce planuję przejść do portu rzecznego i powoli ruszyć w stronę centrum. Enjoy!













  • Goverland

Offline kbieniu7

  • SimSwiat
  • Planista miejski
  • *
  • Wiadomości: 9 140
    • Zobacz profil
  • Gram w:: SimCity 4
Odp: Republika Goverlandu (Sheford)
« Odpowiedź #364 dnia: Sty 23, 2017, 22:40 pm »
O Panie, to zbliżenie na blok na trzecim zdjęciu i ta siatka ulic na kolejnych.  I ta dowolność w kształtowaniu ulic. Pokazuj więcej, cudownie to wygląda :) wrzuć je na Facebooka
  • Galicja
...

Offline RaV

  • Kreślarz
  • ***
  • Wiadomości: 1 865
  • Bóg jest Miłością
    • 10850173
    • Zobacz profil
  • Gram w:: SimCity 4
Odp: Republika Goverlandu (Sheford)
« Odpowiedź #365 dnia: Sty 23, 2017, 23:06 pm »
Mnie najbardziej spodobało się rondo z otaczającymi je osiedlami i roślinnością - jak dla mnie wyszło bardzo realistycznie. Przedostatnie zdjęcie z okolicami boiska też świetnie się prezentuje. No i zdjęcie nocne z tymi wszystkimi światłami - piękne. Może któreś z tych zdjęć wrzucić na nasz baner, zdałoby się czasem zmienić obrazek :)


  • Lodomeria
RaV (dawniej Tao)

Offline Piterdaw1

  • Prezydent miasta
  • Kreślarz
  • *
  • Wiadomości: 1 473
    • Zobacz profil
Odp: Republika Goverlandu (Sheford)
« Odpowiedź #366 dnia: Lut 11, 2017, 21:13 pm »
Zapraszam na nową apdejtyzację z C:S!  Na ten moment zakończyłem prawie budowę portu rzecznego i udało mi się trochę ruszyć centrum miasta. Za dworcem głównym, widocznym na ostatnim zdjęciu planuję budowę Starego Miasta, zaś po drugiej stronie rzeki dzielnicy wieżowców. Oczywiście w międzyczasie planuję sukcesywnie rozbudowywać peryferie. Lecimy zatem z koksem, zapraszam na nowe zdjęcia z miasta zwanego Rijsktadt! :)



















  • Goverland

Offline RaV

  • Kreślarz
  • ***
  • Wiadomości: 1 865
  • Bóg jest Miłością
    • 10850173
    • Zobacz profil
  • Gram w:: SimCity 4
Odp: Republika Goverlandu (Sheford)
« Odpowiedź #367 dnia: Lut 11, 2017, 22:18 pm »
Port wyszedł bardzo realistycznie. Te nabrzeża, hałdy, zbiorniki, kontenery i dźwig wyglądają bardzo dobrze. Stare Miasto też całkiem ładne no i ogólny widok - ładnie rozplanowałeś to miasto. Czyżbyś wybrzeże po drugiej stronie rzeki przygotowywał pod nowy port?


  • Lodomeria
RaV (dawniej Tao)

Offline kbieniu7

  • SimSwiat
  • Planista miejski
  • *
  • Wiadomości: 9 140
    • Zobacz profil
  • Gram w:: SimCity 4
Odp: Republika Goverlandu (Sheford)
« Odpowiedź #368 dnia: Lut 17, 2017, 11:06 am »
O człowieku, miażdży... Oto co dobry gracz z simcity potrafi wykrzesić w C:S :D

Trzecie zdjęcie wymiata najbardziej, ta autostrada, zakręt i bloki... Oraz ta tramwajka co biegnie pod kątem przez plac. Brawo!
  • Galicja
...

Offline Piterdaw1

  • Prezydent miasta
  • Kreślarz
  • *
  • Wiadomości: 1 473
    • Zobacz profil
Odp: Republika Goverlandu (Sheford)
« Odpowiedź #369 dnia: Paź 07, 2017, 22:34 pm »
Przed końcem wakacji podłubałem nieco w Cities: Skylines. Zacząłem nowe miasto, które nazwy jeszcze nie ma, ale jest inspirowane głównie Niemcami, Holandią i może trochę Wielką Brytanią. Szkoda że zły photobucket pozżerał mi stare zdjęcia, ale nic się nie poradzi niestety. Także indżojujcie tym co jest.


1. Rzut z góry na fort gwiaździsty, który pojawił się już na Facebooku.


2. Jeden z bastionów.


3. Most stanowiący jedyny dojazd do fortu.


4. Z innej perspektywy.


5. Kolejny bastion.


6. Miejski rynek, w tle wieża bramna.


7. Kościół i trzeci bastion.


8. Widok na tenże bastion od strony śródmieścia.


9. Kamienice obok mostu do fortu.


10. Jedno z ważniejszych rond, obok galeria handlowa.


11. Inne spojrzenie na tą okolicę, widoczny dworzec.


12. Tenże dworzec.


13. Waterfront, znany już z fejsbuka.


14. Jakaś mieszkaniówka.


15. Postęp do tej pory, pracę na pewno teraz zwolnią ze względu na uczelnię.
  • Goverland

Offline RaV

  • Kreślarz
  • ***
  • Wiadomości: 1 865
  • Bóg jest Miłością
    • 10850173
    • Zobacz profil
  • Gram w:: SimCity 4
Odp: Republika Goverlandu (Sheford)
« Odpowiedź #370 dnia: Paź 07, 2017, 23:09 pm »
Trochę zbyt idealna ta 5-kątna wyspa. Bardzo ładna zabudowa i infrastruktura. Ładne rondo i nabrzeża. Bugi Ci nie dokuczają?


  • Lodomeria
RaV (dawniej Tao)

Offline kbieniu7

  • SimSwiat
  • Planista miejski
  • *
  • Wiadomości: 9 140
    • Zobacz profil
  • Gram w:: SimCity 4
Odp: Republika Goverlandu (Sheford)
« Odpowiedź #371 dnia: Paź 08, 2017, 17:47 pm »
O Panie, to jest fenomenalne! Idzie się zakochać, jak żywe! Wszystkie te placyki, uliczki, skwerki wśród kwartałów... do tego kwartałów ciut krzywych, nie tak od linijki wszystko jak w sc4 ;) Do tego ten widok 3D na jakieś lasy w tle (choć domyślam się, że powinno być tam miasto po horyzont)... ta gra prezentuje się cudownie!

Ponadto doceniam to, że wszystko wygląda ładnie, wszystkie nabrzeża, równo przycięte, uliczki i parki wypełnione szczegółami, a budynki odpowiednio usytuowane. Przy braku siatki (i tym, co widziałem na zdjęciach innych ludzi) wcale nie łatwo o to i trochę trzeba się napracować.

Pokaż to na sc4devotion, warto byś pokazał to innym! :)
  • Galicja
...