Witaj Gość

* Przyszłość


  • Dot Gości: 15
  • Dot Ukrytych: 0
  • Dot Użytkowników: 0

There aren't any users online.
Theo
Lip 09, 2014, 11:37 am wysłana przez Theo
Views: 688 | Comments: 0

Po katastrofie związanej z zarośnięciem krzakami forum i uszkodzeniu bazy danych wracamy! Jedyna strata to wszystkie treści wprowadzone miedzy 4 a 7 lipca. W zamian za to wróciła cała reszta.
Niestety, nie wszystkie znaki zostały odzyskane - dlatego urządzamy sobie zabawę: Znajdź krzaki - należy zaznaczyć znaki które są krzakiem i podać prawidłowy znak w zamian za ten krzak. Kto znajdzie najwiecej krzaków wygrywa! Posty z krzakiem i poprawnym znakiem piszemy jedynie pod tym wątkiem!

Jeszcze prośba - proszę nie edytować zakrzaczonych postów gdyż automatycznie potem będą usuwane krzaki. Takie edycje i tak zostaną potem usunięte.
Pages: [1] 2 3 ... 9

SpamBox

Refresh History
  • DaveN: aczkolwiek dla mnie już pozostaniesz Tao :) nie lubię zmian nicków... swój jakstworzyłem 16 lat temu tak jest do dzisiaj. i po takim mnie wszyscy znają... nie reaguję na ulicy jak ktoś woła "Dawid", ale jak ktoś zawoła DaveN to od razu wiem, że o mnie chodzi :)
    Lip 04, 2014, 16:11 pm
  • Ferox: tylko u mnie polskie znaki coś się nie wyswietlają tutaj?
    Lip 04, 2014, 18:49 pm
  • RaV: U mnie się wyświetlają
    Lip 04, 2014, 19:43 pm
  • RaV: Faktycznie, niektóre się nie wyświetlają. Theo, działaj :)
    Lip 04, 2014, 19:45 pm
  • Theo: coś rozwaliło bazę danych,nie wiem czy da się naprawić
    Lip 06, 2014, 17:47 pm
  • Ferox: Brzmi groźnie ;)
    Lip 06, 2014, 19:20 pm
  • kbieniu7: ojoj?
    Lip 06, 2014, 19:24 pm
  • Ferox: Bedzie dobrze, w miarę ;)
    Lip 06, 2014, 19:52 pm
  • Jack: Zawsze w wakacje się scp musi spierdylać
    Lip 06, 2014, 21:12 pm
  • kbieniu7: c'est la vie
    Lip 07, 2014, 12:24 pm
  • RaV: SCP Forever!
    Lip 09, 2014, 18:21 pm
  • In The Name Of The Rose: Vive la SCP :D
    Lip 09, 2014, 19:55 pm
  • Michalegia: Chyba muszę coś dodać ;p
    Lip 09, 2014, 19:57 pm
  • In The Name Of The Rose: z tymi krzaczkami, to trochę przesada,n o chyba że mojego "młodego" zatrudnię jako Sherlock'a ;)
    Lip 09, 2014, 19:58 pm
  • RaV: Dzięki admini za odkrzaczenie :)
    Lip 09, 2014, 21:16 pm
  • Theo: Krzaki jeszcze tu i ówdzie zostały... głownie ta gdzie używalismy znaków specjalnych z obcych języków.
    Lip 09, 2014, 21:48 pm
  • PanRobal: Witam wszystkich, jestem nowy i przybywam w pokoju :D
    Lip 10, 2014, 22:03 pm
  • Zasmach: JUHU! :D
    Lip 11, 2014, 06:27 am
  • kbieniu7: Witaj! Miło nam poznać :)
    Lip 11, 2014, 09:52 am
  • RaV: Pokój Tobie!
    Lip 11, 2014, 20:45 pm
  • OskarR12: Powróciłem :D
    Lip 12, 2014, 23:35 pm
  • RaV: O! Witaj! Może jakąś prezentację zarzucisz?
    Lip 13, 2014, 06:32 am
  • DaveN: a ja nadal jestem... choc ostatnio bardziej jako widz niż aktor w tym przedstawieniu :)
    Lip 14, 2014, 18:30 pm
  • RaV: Cieszymy się że jesteś, w każdym razie ja na pewno
    Lip 14, 2014, 20:48 pm
  • Zasmach: Cześć OSKAR!
    Lip 14, 2014, 23:16 pm
  • RaV: Oskar, skoro wróciłeś, proszę się udzielać :)
    Lip 17, 2014, 20:00 pm
  • OskarR12: Tak jest :D
    Lip 17, 2014, 20:03 pm
  • OskarR12: widzę że troche strona jest powoli opuszczana :/
    Lip 17, 2014, 20:04 pm
  • RaV: Jeszcze żyjemy :)
    Lip 17, 2014, 20:06 pm
  • RaV: Jakąś prezentajcę albo zdjęcia Konina dawaj, chętnie obejrzymy
    Lip 17, 2014, 20:07 pm
  • RaV: Może trochę rozruszasz forum...
    Lip 17, 2014, 20:07 pm
  • OskarR12: Coś rzucę :)
    Lip 19, 2014, 13:38 pm
  • RaV: Coś to rzucanie kiepsko Ci idzie...
    Sie 06, 2014, 21:36 pm
  • Piotrek: https://www.youtube.com/watch?v=lxfeBpagvQw Paradokx wypuścił trailer nowej gry o budowaniu miast na gamescomie jak ktoś jest zainteresowany, wygląda świetnie :)
    Sie 15, 2014, 12:56 pm
  • Piotrek: " There will be extensive mod support!  More details to come! "
    Sie 15, 2014, 12:58 pm
  • Piotrek: Najzabawniejsze jest to, że już na trailerze siechwalą "play offline" jakby to była w dzisiejszych czasach jakaś super nowość (no w zasadzie jest hehe)
    Sie 15, 2014, 13:13 pm
  • RaV: Ferox, mój model czeka już chyba z tydzień na akceptację, o bannerze nie wspominając... :)
    Sie 16, 2014, 18:55 pm
  • RaV: Dzięki :) A co z bannerem nie gra?
    Sie 17, 2014, 08:33 am
  • Ferox: a zgubilem link do tej zmieniarki bannerow ;P
    Sie 17, 2014, 17:52 pm
  • RaV: Rozumiem...
    Sie 18, 2014, 17:15 pm
  • Piterdaw1: Help
    Sie 20, 2014, 13:43 pm
  • Rokugatsu: Są tu jeszcze gdzieś na stronce te poradniki do BATa i LOTu?
    Sie 20, 2014, 22:29 pm
  • Ferox: http://www.simcitypolska.pl/index.php/board,145.0.html
    Sie 20, 2014, 23:29 pm
  • Rokugatsu: Super, dzięki :D
    Sie 21, 2014, 00:22 am
  • Rokugatsu: Widzę, że nawet na Simtropolis nie dodają już tylu budynków co kiedyś :( Kiedyś to praktycznie codziennie kilkanaście ludzie dodawali.
    Sie 23, 2014, 17:51 pm
  • kbieniu7: No niestety ;( P.S. Ahoj@
    Sie 27, 2014, 18:55 pm
  • DaveN: ale ludzi :)
    Sie 27, 2014, 19:12 pm
  • kbieniu7: Szybka ankieta, bo z kolegą się zastanawiamy ile ludzi zna. Kojarzycie Wojaka Szwejka? (Chodzi mi o samą postać, niekoniecznie znajomość książki).
    Sie 27, 2014, 21:44 pm
  • Ferox: No ja tam znam, moge czuć się wyrożniony? ;P
    Sie 27, 2014, 23:12 pm
  • kbieniu7: Niestety tak. Chyba przegrałem. Większość nie zna ;(
    Sie 28, 2014, 09:53 am
  • Ferox: Dziwne, wydawalo mi się że postać dość popularna, a tam u Was to w szczególności.
    Sie 28, 2014, 17:36 pm
  • DaveN: ja nawet przeczytałem "Przygody Wojaka Szwejka" :)
    Sie 28, 2014, 18:36 pm
  • kbieniu7: Pytania na SCC, SCP i PKK - większość na tak. Pytania na pokelife (gra kolegi) - większość na nie
    Sie 28, 2014, 23:49 pm
  • kbieniu7: A wsrod znajomych z żywca (z prawdziwego świata) - jednak lekka przewaga na nie.
    Sie 28, 2014, 23:51 pm
  • Piterdaw1: Ja tam pierwsze słyszę :D
    Sie 29, 2014, 00:03 am
  • Ferox: Jakieś fragmenty był chyba omawiane na polskim kiedyśtam w szkole
    Sie 29, 2014, 21:43 pm
  • RaV: Witam ponownie po urlopie. Szwejka oczywiście znam, książkę Haszka też przeczytałem nie raz :)
    Sie 30, 2014, 20:44 pm
  • DaveN: Ja tylko raz bo wkurzyłem się, że nie ma końca... :(
    Sie 31, 2014, 09:32 am
  • RaV: Autor zmarł przedwcześnie, dlatego nie mógł ukończyć książki, także nie można mieć do niego pretensji...
    Sie 31, 2014, 15:10 pm
  • RaV: Ale sama książka bardzo ciekawa, postawa życiowa Szwejka też ;)
    Sie 31, 2014, 15:10 pm
  • DaveN: wiem że zmarł przed jej ukończeniem. no i to mnie wkurza, bo nie znamy końca historii Szwejka i nigdy nie dowiemy się co autor miał w głowie na dalsze jego przygody :/
    Wrz 01, 2014, 12:14 pm
  • kbieniu7: A może to lepiej? Dzięki temu nad tą postacią wisi taka aura tajemniczości - każdy może ją dointerpretować samodzielnie i postrzegać Szwejka na swój własny sposób ;)
    Wrz 02, 2014, 21:13 pm
  • kbieniu7: Niestety, większość znajomych (z rzeczywistego świata)
    Wrz 02, 2014, 21:13 pm
  • kbieniu7: Dziś podobne porównanie - wiecie, kto to jest Antiga?
    Wrz 02, 2014, 21:14 pm
  • Theo: Nie wiem.
    Wrz 03, 2014, 09:31 am
  • Ferox: Ja też nie, google odpowiedziało mi siatkarza ;P
    Wrz 03, 2014, 20:24 pm
  • Ferox: podpowiedziało*
    Wrz 03, 2014, 20:24 pm
  • Jeckyll: Tak właściwie to już trener, a nie siatkarz ;)
    Wrz 06, 2014, 02:18 am
  • Ferox: No cóż, nie interesuje się zbytnio siata :)
    Wrz 06, 2014, 18:46 pm
  • RaV: Ale w siatkówce mamy wyniki, nie to co piłka nożna...
    Wrz 19, 2014, 21:42 pm
  • Ferox: Piłką to juz w ogole się nie interesuję ;P
    Wrz 23, 2014, 00:45 am
  • RaV: Zobaczymy jak nam pójdzie przeciwko Niemcom...
    Wrz 23, 2014, 16:15 pm
  • Jeckyll: Teraz już chyba Ferox wiesz kto to ten Antiga :P
    Wrz 27, 2014, 17:33 pm
  • Jack: hahahah :D
    Wrz 27, 2014, 18:57 pm
  • Ferox: No cały tydzień trąbili, to czuję się mądrzejszy w tej kwestii ;P
    Wrz 27, 2014, 19:21 pm
  • kbieniu7: Chciałem dziś zrobić coś pożytecznego, a zamiast tego nauczyłem się śpiewać "Cichą noc" w siedmiu językach...
    Paź 05, 2014, 15:47 pm
  • RaV: Jeszcze dwa i pół miesiąca i ta umiejętność pewnie się przyda :)
    Paź 05, 2014, 16:28 pm
  • Rauchen: Kto wymyślił takie gupie pytanie rejestracyjne? O.o Na pewno nie Błażej Dzie je Kacper?
    Paź 10, 2014, 18:06 pm
  • Ferox: a nadal jest to pytanie o początek gry? ;D
    Paź 11, 2014, 19:10 pm
  • Ferox: Dobra, znalazłem i zmienilem :D
    Paź 11, 2014, 19:17 pm
  • Ferox: zamienilem na kiedy byłą Bitwa pod Grunwaldem
    Paź 11, 2014, 19:17 pm
  • Ferox: i ujednoznacznilem drugie pytanie o jaka gre chodzi ;P
    Paź 11, 2014, 19:17 pm
  • RaV: A mogłeś dać pytanie: kiedy Polska reprezentacja piłkarska po raz pierwszy pokonała Niemcy :)
    Paź 12, 2014, 09:13 am
  • Ferox: Tia, pierwsza wygrana z Niemcami od czasu Grunwaldu ;P
    Paź 12, 2014, 16:37 pm
  • RaV: :)
    Paź 13, 2014, 17:49 pm
  • RaV: Mrozy arktyczne idą, ciepło się ubierajcie :)
    Paź 23, 2014, 21:17 pm
  • RaV: Dziś gospodyni sprzątająca w naszym bloku była przerażona temperaturą
    Paź 23, 2014, 21:17 pm
  • RaV: A z kolei mechanik u którego byłem na wymianie płynu hamulcowego
    Paź 23, 2014, 21:18 pm
  • RaV: Miał wejśc na dach coś naprawiac i powiedział: będzie jeszcze zimniej
    Paź 23, 2014, 21:18 pm
  • RaV: Dla niego to nie problem, kwestia dostosowania :)
    Paź 23, 2014, 21:18 pm
  • RaV: Oby do wiosny :)
    Paź 23, 2014, 21:20 pm
  • Ferox: Ciepło jest, da się jeszcze w krókich spodenkach na rowerze jeżdzić ;D
    Paź 23, 2014, 22:02 pm
  • Jack: Winter Is Coming
    Wczoraj o 17:50
  • Jack: ;)
    Wczoraj o 17:50
  • Rauchen: pogoda wariuje, wczoraj -3, dzisiaj +15
    Wczoraj o 18:10
  • Ferox: gdzie takie cuda? u mnie było+3
    Wczoraj o 23:58
  • RaV: Wczoraj było +9, ale słończe grzało jakby było z 15
    Dzisiaj o 10:41
  • RaV: Ma się ocieplić, ale pewnie symbolicznie
    Dzisiaj o 10:42
  • RaV: Rękawiczki czas znaleźć
    Dzisiaj o 10:42
  • RaV: :)
    Dzisiaj o 10:42